110804

God dag!

I dag jobbade jag från klockan 8.00 till 16.30, det är skönt och sluta tidigt men inte så skönt och gå upp vid kl. 5 men det jämnar ut sig i längden.. I morgon börjar jag kl. 12.45 och jobbar stängning, kul fredag! men den bjuder jag på..

Min mamma åker kryssning i morgon, hoppas de får kul men det är nog inga tvivel om det.. Min lillebror kommer säkerligen att älska att åka båt, för det kommer att bli hans första resa med stor finlandsfärja.

Jobbar åter igen på lördag, slutar då kl. 19 och får se vad som händer efteråt, för jag är ledig på söndag.. Men kommer säkerligen att bli så att jag firar Malin som fyller år på fredag då på lördag när jag slutat jobba. Var längesen jag träffa henne och det är alltid kul..

//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0