♥ Lördag

God morgon! Då var Lördag här igen och i dag kunde jag sova hur länge jag ville, men såklart vaknade jag vid 9-tiden så blev lite sovmorgon iaf. men måste nog sova en stund till om jag ska orka med hela natten sen.

Min lillebror opererades i torsdags och operationen gick bra men han hade bara ont efteråt vilket man kan förstå. Så nu får jag vara försiktig när jag lyfter honom. I går när jag skulle säga god natt till honom, kramade han mig hårt och hur många gånger som helst! Pussa gjorde han också flera gånger, så gullig han är! Min lillebror fyller 2 år på Tisdag.


Kommentarer
Postat av: Vannichi

SV; vad gör du :)?

Postat av: fg

va mysigt att ha en lillebror! hade jag också velat haft :)

svar: jaa visst var den ^^

Postat av: H E R T A

trevligt :) ska vara i småland i helgen oc sen åka hem till uppsala , självdå?:)

Postat av: Anonym

tycker du om min nya design?<3

Postat av: Eliin

allt bra? (:

Postat av: amanda

Hoppas du får en underbar dag! :)

Postat av: J U S T S I N G I T ♥

sv: jo tack ja mår bra =)

Postat av: Sandra

sv: jag mår bara bra =)

själv? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0