♥ 100928 - Tisdag

Hejsan!

Gått ett tag sedan jag skrev något sist och det har varit för att jag har haft fullt upp både med jobbet och fritiden så det har helt enkelt inte funnits någon tid över till bloggen. Det är ändå roligt att se att jag inte har 0 besökare, utan att jag ändå har några kvar som kommer in varje dag.. men ska bli bättre igen på bloggningen så jag hoppas att alla hittar tillbaks hit.

I dag har jag jobbat som vanligt i Solna och gick upp vid 6-tiden och gjorde samma procedur som jag alltid gör varje dag, gå upp, äter frukost, dricker kaffe, fixar mig, klär på mig, åker till jobbet, jobbar och sedan åker hem blä! Ekorjhulet är i rullning (Elller hur man stavar?) men jag har iaf. ett jobb inte alla som har de.

Ska försöka svara på alla kommentarer jag fått. Ha en underbar kväll!




Kommentarer
Postat av: Erica♥

vad bra :)

Jodå, det är bara bra :D

vad gör du då?:)

btw; lust att lägga till varandra på bloglovin?:D

kram

Postat av: Josefin

Fin blogg du har :D

Postat av: jenniifer - photography

sv. härligt! de är sådär med mig, ont i magen bara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0