♥ 100911 - Lördag

God morgon!

I dag är det lördag och i dag kommer släkten och ska fira min lillebrors födelsedag & i morgon kommer vännerna och firar honom, så det är fullt hus här denna helg. Senare ska jag hem till min pojkvän på middag och alla som var i Sandhamn i somras ska komma dit och ha det trevligt i höstmörkret.. -Eller det börjar bli höst nu lite granna känns det som.

Vaknade vid 8 tiden i morse och den dag man får sova, kan man inte sova och det är bara så typiskt.. Får pröva sova imorgon lite längre.

Ska snart städa mitt rum och sedan duscha och göra mig ordning för besök och sedan hem till min pojkvän.

Hoppas ni får en underbar lördag/ helg!




Kommentarer
Postat av: amy.

svar: jajjamne:D

Postat av: jenniifer - photography

hej! förlåt för sent svar, haft en massa saker som stått före bloggen., allt bra med dig? :)

Postat av: Linnea

Jennifer sv; Jag förstår.. Jodå det är bara bra här sj? =)

Postat av: Linnea

Amy sv; aa :) hur är det med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0