♥ 100908 - Onsdag

Hej hej! Bloggning är nog inte min starkaste sida just nu, men jag ska försöka att bli bättre igen..

I dag var det åter jobb runt halv 9 i Sundbyberg, inga förseningar eller så med pendeltåget så jag kom i tid. Gick mycket bättre i dag iaf. som förväntat så jag ser fram emot morgondagens jobb redan nu. Kan bli lite jobbigt i mellan åt samtidigt att bara sitta ner, men då är det bara att ställa sig upp eller gå ut en stund och fortsätta sedan så går det mycket bättre.

I kväll när min lillebror skulle säga god natt till mig var han urgullig verkligen!! (Läs mer än vanligt) för det var nämligen såhär att jag kramade honom god natt.. Och sedan sa min styvpappa till min lillebror att han skulle pussa mig god natt också (Naturligtvis om han ville, men de vill han alltid..) Så sa min lillebror "mmm" och pekade på min mun.. Så han ville alltså pussa mig på munnen, så gulligt!

Ska ta och sova nu iaf. men ska försöka blogga lite bättre i morgon, men så länge får ni alla ha en underbar kväll och även morgondag i skolan, på jobbet eller snarare vad ni än skall göra.

♥ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0