♥ 100903

Hej hej bloggen!

Kom hem i morse runt halv 9 tiden för i går tog jag en mysig promenad hem till min pojkvän och var där.. Vi gjorde inte så mycket mer i går än att ligga och prata och kikade lite tv. Klockan gick så fort! Så till slut var klockan sent och det var dags att sova.

Fick skjus hem av hans mamma eftersom hon åkte förbi mig på vägen till hennes jobb, så lika bra att hänga med då tänkte jag. När jag kom hem hade mamma gjort kaffe så det blev frukost och kaffe, supergott!

I dag vet jag inte riktigt vad som händer, men Frida har hört av sig och vill hitta på något så vi får se vad som händer.. Det visar sig som sagt. Ska iaf. va med henne i morgon som planerat.

Ska svara på kommentarer nu tänkte jag så ni får ha en underbar Fredag!

 


Kommentarer
Postat av: vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG LCHF

Ja tack det är det! Själv då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0