♥ 100902 - Torsdag

Hejsan!

I dag blev det en riktig sovmorgon och det kändes som om min kropp verkligen behövde det.. Har iaf. ätit frukost och druckit kaffe osv. och nu ska jag snart bege mig till centrum och träffa min vän Frida spana i lite affärer och snacka. Kommer att bli trevligt. Senare i kväll ska jag träffa min pojkvän, för jag har inte träffat han nu på hela veckan så det känns som om det är dags för det.

Skriver mer senare när jag kommer hem, men hade så bra så länge!


Jag och Frida


Kommentarer
Postat av: L

jag ska göra lite allt möjligt, som att måla/tapetsera, nya möbler mublera om och mke mer :D

Postat av: julia

Skriv din konmentar här


URL: http://j
Postat av: julia

svar: skolan och träningar ;) själv?

Postat av: LINH

svar: inte roligt att vakna tidigt! jag har bara varit på skolan & varit med en kompis:) händer ikväll då?:]

Postat av: Wararat

svar, bara bra hihi :) görs=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0