♥ 1 år & 9 månader

Vet inte om jag hinner skriva något i morgon eller på Söndag så därför skriver jag ett inlägg nu i stället.. Det är såhär att på Söndag har jag och min pojkvän månadsdag och då har vi varit tillsammans i 1 år och 9 månader, tiden har gått väldigt snabbt! känns inte som om det är så länge men det är tydligen det.. Älskar honom hur mycket som helst! och han går mig bara på nerverna i bland (När han retar mig) Jag är världen lättretligaste människa, och blir sur direkt så han tycker det är super roligt.. Men det gör ju däremot inte jag.. Blir nog så när man har varit tillsammans länge, man känner varandra utan och innan..

.. Under den här tiden tillsammans har vi gjort en hel del saker och vi själva på egen hand också t.ex. har vi varit 2 gånger i Trollhättan och bott på hotellet precis vid vattnet, urmysigt! Sedan har vi varit i Västerås, Uppsala, Enköping, Falun och hos min pappa i Småland och hälsat på. Semestrat 2 somrar i rad i Sandhamn. Varit på en del kryssningar, både tillsammans och själva. Min pojkvän har varit utomlands två gånger, i Thailand och Teneriffa. Blä! Ni förstår hänt ganska mycket så därför tiden har gått så fort tror jag. Har även bott själv i Uppsala, så vi hade det urmysigt där också..

Älskar dig mest av allt min solstråle! ♥

 


Kommentarer
Postat av: emelie

jodå de är la bra, självdå? :)

Postat av: ebba

sv; det är toppen! gör du?:D

Postat av: Erica♥

vilken söt bild!:D

Postat av: E M M A

sv: okej, ska sova :P

haft en bra fredag? :)

Postat av: gabbi

sv : ja , allt är bra med mig , hur är de meed dig ? =)

Postat av: Sarah

skitsöt blogg! :D

Postat av: Nathalie Holmer

Hej! Jag är med i en veckans blogg tävling. Det skulle vara jätte jätte snällt ifall du kunde rösta på mig här: http://anderssonmy.blogg.se/2010/september/rosta-pa-din-favorit.html, jag är nummer nio! :)

Postat av: L I N H - en mode blogg ♔

svar: nicenice:]<3

Postat av: moa

stort grattis till er!:)

hoppas ni får måånga fler månader & år tsm,kram!

Postat av: Nathalie

Grattis :)

Postat av: marialund - orienteringstjejen + mode

Grattis, söta nin är! :D

Postat av: elina

grattis till er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0