♥ Vinterjacka

Eftersom vintern är på väg med stormsteg tänkte jag visa vilken vinterjacka jag ska ha i vinter. Har köpt mig en dyr jacka för ca. 2 år sen och använder den flitigt i stället för att köpa ny varje år.. Jag kände att en vinterjacka är något man kan investera i och därför gjorde jag just det.

Har inte tröttnat på jackan ännu, men känner att jag nog till nästa vinter ska köpa en ny. Får se vad det blir då..

Källa: Naturkompaniet NYPRIS 3.499KR

 

JUSTE! Jag är med och tävlar om att bli VECKANS BLOGG hos Balida så gå gärna in och rösta på mig, skulle bli jätte glad. LÄNK TILL INLÄGGET

De som röstar på mig blir självklart länkade som tack.

Ha en underbar kväll alla underbara söta läsare!


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh tack:)



snygg vinterjacka!

Postat av: Fanny

Har röstat på dig :)

Postat av: T

sv: så lite så :)

Postat av: mk

a, åh va fin vinterjacka! :D

Postat av: chill

Fin blogg :o

Postat av: elin

SV: Okej, ska snart lägga mig tror jag, haha (;

Postat av: danten89

Okey :D

Nej igår kväll träffade jag en kompis, och idag har jag vart iväg och småshoppat, så är nöjd med helgen :)

Händer ikväll?

Postat av: Linnea

Fin blogg :) Och snygg jacka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0