♥ Svaren del 1

♥ käraste ägodel?
Min bärbara dator helt klart!

♥ vad har du för mobiltelefon?
Hade en ny förut men den gick sönder, så nu har jag min gamla Sony Ericsson W610i

♥ katt / hund?
Tycker om både och men tror jag väljer katt ändå

♥ vad bloggar du helst om:)?
Jag bloggar helst om tips och fina bilder

♥ Har du några drömmar du verkligen vill uppfylla innan du dör?
Jag skulle vilja åka till någon stor stad som har 100-våningshus, skulle vara riktigt ballt att se!

♥ vad tycker du om att läsa hos bloggar, vad får dig att fastna och fortsätta läsa en blogg? :)
Jag tycker nog om bilder (som nog många andra) men sedan tycker jag om när man får tips om antingen kläder eller håret osv.

♥ Har du bra eller dåligt självförtroende?
Det varierar från dag till dag, ibland när jag vaknar känner jag mig bara äcklad av mig själv och skulle vilja dra täcket över mig..

♥ Vad använder du för smink?
Använder allt man kan ha nästan tror jag! Från mascara (Lancome) till highligher och solpuder (H&M) underlagskräm, löspuder, ögonskuggor och allt annat från borstar osv. (MaryKay)

♥ Om du skulle få vara någon annan för en dag , vem skulle du då vara?
Skulle nog vilja vara Nicole Richi, för hon är så söt!

♥ favoritfärg?
Rosa & turkos.

♥ Läser du många bloggar?
Skulle vilja läsa fler än vad jag gör, men blir nog iaf. 4-6 bloggar per dag.. men hittar hela tiden nya att läsa.

♥ Vad fick dig att börja blogga?
Ville pröva för jag ville veta hur det var, och sedan dess har jag varit fast

♥ Vad är din högsta önskan?
Min högsta önskan är att vara kär i en underbar kille, och ha ett jobb jag trivs med.. Självklart vill jag att alla i världen ska må bra och ha tak över huvudet och rent vatten varje dag.

♥ Om någon på stan skulle gå fram till dig och spotta dig i ansiktet, vad skulle du göra då?
Jag skulle nog undra varför, sedan skulle jag nog spotta tillbaks?
 
♥ varför började du blogga?
Var nyfiken och så har jag inte kunnat sluta sedan jag började

♥ hur länge har du bloggat?
Började blogga 2007 men har haft olika bloggar sedan dess och denna sedan Juli 2009

♥ Vad är det roligaste med att blogga?
Det är att man kan skriva precis om vad som helst och självklart alla underbara kommentarer man får.

♥ Bästa resemål?
Helt klart Grekland sånn underbar natur där!

♥ Vad fick dig att börja blogga?:)
Vet inte riktigt vad det var som fick mig att börja blogga, ville pröva och så var jag fast.

♥ Favortitplats i hela världen? :)
Någon paradisö där man kan sola och bada

♥ Vad väljer du, rosa eller blå? :)
Svårt, men väljer nog rosa!

♥ vart boru :) ?
Jag bor i Bålsta

♥ favoritfärg?
Rosa & Turkost

♥ dröm resemål?
Maldiverna

♥ hur lång är du?
Jag är 1.65-1.67 cm där nånting

♥ hur gammal är du?
Jag är 21 år gammal eller ung??

♥ vart utomlands? vart isf?
Ja det har jag varit.. Har varit i Finland, Holland, Grekland, Spanien, USA och Thailand.. Tror inte jag missade nån nu..

♥ bästa film du sett?
Måste nog vara Case 39 riktigt läskig!

♥ och sämsta?
Kommer inte ihåg vad den hette men den handlar om en familj som inte är en familj och pysslar med att sälja in saker till grannar och vänner. Usch, förstod mig inte på den helt ärligt.

♥ bästa låt just nu? :)
Rihannas nya men kommer inte ihåg vad den heter, sämst på låtar..

♥ Vad tycker du är det viktigaste hos en blogg? är det innehållet, designen osv.
Måste nog säga att det inte är designen utan innehållet.

♥ Hur lång är du?
Kika svaret längre upp..

♥ Vad är du mest nöjd över hos dig själv?
Är mina blåa ögon och min mage.

♥ Hur är du som person?
Jag är en glad och positiv person men kan bli riktigt sur och arg samtidigt.. Jag är också väldigt impulsiv och har inte så bra tålamod ibland när det gäller vissa saker.

♥ Var du duktig när du gick i skolan?
Var inte så duktig på högstadiet och i 1an på gymnasiet men sen i 2an och sista året på gymnasiet hade jag jätte bra betyg!

♥ Vilken typ av kille faller du för?
Jag faller för en snäll och omtänksam kille.. Vet inte riktigt vad jag faller för igentligen måste jag säga, har med personen att göra hur jag känner när jag är med denne.

♥ är dina föräldrar tillsammans/ skilda? om de är skilda hur gammal var du då?
De är skilda, var nog 6 år tror jag.

♥ har du några syskon?
Ja, det har jag. Jag är mellan barn och har en storasyster och en lillebror.

♥ tycker du är jättesöt, men är du själv nöjd över ditt utseende?
Tack så hemskt mycket, ja ibland är jag jätte nöjd men lika bra att vara nöjd över sitt utseende tycker jag och försöka tycka om sig själv för jag är inte en sån människa som skulle vilja operera mig.

♥ har du dåligt självförtroende?
Ibland helt klart det beror på från dag till dag

♥ hur många förhållanden har du hafT?
Jag har haft 2 förhållanden (1år, 2år) och 2 oseriösa när jag var i tonåren.


Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Låter bra de! sov så gott nu :)

Postat av: Artan

Whats up! Vad gör du idag?

Kram!

Postat av: jennie

Många frågor.. bra svar!!

alltid kul att "lära känna" folk bättre!

Ser fram mot del 2!!

Jag och killen trivs bra ihop.. enl mej.. =P

Känner fortfarande pirr i magen när jag är på väg hem från jobbet och jag vet att han är hemma.. Ganska bra efter 4½år...

Ha det bäst! Och hoppas du hittar en bra kille snart!

Kram

Postat av: Sandra

sv: jodå det är helt okej ^^



vad gör du då? =)

Postat av: linni

Fin blogg :)

Postat av: nesrin

bra svar ! :)

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Bra svar! :)

Ha en finfin dag :D

Postat av: Linnea

linni sv; tack så mycket =)

Postat av: Marcus Å

Kul att läsa dina svar! Allt bra idag?

Postat av: Linnea

Markus Å sv; vad kul att du tycker de =) jodå det är bra här idag sj? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0