♥ Onsdag

Vaknde för en liten stund sen av att min lillebror ropade på mig och han ropade "Linnea, kaffe!" Så gulligt.. Ja, han är hemma och sjuk i dag också, men i morgon ska han till dagis..

Sitter här med kaffe koppen och funderar på vad jag ska skriva, och tyvärr så ploppar det inte upp så mycket mer än att jag måste höra av mig till de ställe jag jobba på tidigare, för jag har inte fått min lön än?!

Min kompis tror att de kan ha lurat mig på massa pengar, men så kan de väll inte göra? Har ju jobbat där så då måste jag ju få min lön? Eller vad ska jag göra annars tro?  



Bild tagen av mig


Kommentarer
Postat av: MADDES

Usch det där låter inte alls kul. Hoppas det löser sig med din lön!



Väldigt vacker bild by the way :)

Postat av: ♫♪ Sandra T

underbar bild!

Postat av: Emmy

Jättefin blogg och bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0