♥ Okt. 30, 2010

I dag är det lördag och det innebär att man inte behöver ställa någon väckar klocka (Om man inte ska jobba i värsta fall såklart och andra anledningar) men iaf. jag ställde ingen väckar klocka i dag och jag sov länge, nästan till kl. 12! Herregud, så länge har jag inte sovit på evigheter, brukar annars alltid vakna runt 9-tiden.

Har fått jätte många kommentarer som jag ska svara på nu tänkte jag, och jätte roligt att så många vill vara med och rösta fram veckans blogg.. och det är bara att rösta på för tävlingen avgörs i morgon kväll, men såklart är alla vinnare redan nu. Så ta dig tid att kika igenom alla finalister om ni har lite tid över.

Dagens planering är att jag ska va med tjejerna, de vill spela bowling och sen ut på krogen, så det får bli som de vill.. Alltid roligt att hitta på roliga saker och skratta mycket så man lever några år extra.

Vad gäller bloggen så tänkte jag (Om jag har tid över) göra ett inlägg om hur jag sätter i mitt löshår, hur det ser ut och dyl. eftersom jag fått en kommentar av en som vill veta så då kanske det finns andra som också är sugna att få reda på hur jag gör osv. tänkte jag.

Ha en underbar dag och hoppas att ni får en underbar Lördag allesammans!

Bild: Jag, lite osminkad  (dagen efter smink) sådär

men den bjuder jag på!

 


Kommentarer
Postat av: mathilde!

fin blogg!:)

Postat av: Julia Jias

Ja :)



Sör bild! :)

Postat av: Emma

Jätte fin blogg du har! :)

Postat av: Filippa

Söt bild <3



Puss

Postat av: ella ♥

- kompis :) själv?

Postat av: Tessan

Va bra :)

Postat av: jasmine

Du såg väldigt fräsch ut för att inte ha fixat dig än.. :)

Postat av: danten89

Ja det var ettan ;)

Allt bra idag?

Postat av: eemmapeemma

ajo det gör jag nog, okej :p

Postat av: JULIA

sv/okej! :( men ändå :D

säg gärna till näsa tävling!

Postat av: josefine

Har du någongång testat linser?

Jag är sugen på att köpa och vill veta hur det känns.

Postat av: Z A N D R A :)

syns inte att du inte fixat dig :p



sv: joru, jag tänker ta vara av varje liten sekund ;D

Postat av: Tessan

Ska nog ta det lungt idag :)

vad ska du göra idag??

Postat av: FRIDA MARBE

svar: hihi härligt!

Postat av: mathilde!

vad gör du?:)

Postat av: B E C C A

sv: ^^



Vad tycker du om min nya hårfärg? :D kram

Postat av: QN

sv:great :)

Postat av: JULIA

sv/hihi, aaw tack! :D

vad är de för speciellt med den som får dig att tycka de ? :D

Postat av: Kashaya

Gud vad roligt att bowla.=)

Postat av: JULIA

sv/gud vad glad jag blir! :D du förstsår inte vad glad jag blir alltså ! :))))) tacktacktack!

Postat av: Amanda Rieem

Jag ska på middag i kväll och i morn ska jag umgås med min julia tror jag :D

Postat av: A

Vad gör du sötis? :)

Postat av: lovisa

sv: jaså:) en lugn kväll?

har lagt till dig nu:)

Postat av: danten89

Yeey, jotack det är bara bra med mig med :)

Planer för idag?

Postat av: ÅSA





igår gjorde jag inte så mycket heller :)



Vad har du för dig då ?

Postat av: Sandra

Sv. Hemma kväll!

Postat av: amy.

svar: haha yes, dom är roliga dom!

Postat av: Jennie ♥

sv: allt är fint med mej :) haft en bra dag?

kram

Postat av: Agnes

Fint halsband du har, vad har du gjort idag då?

Skönt att sova ut :p

Postat av: Cajsa

fin header! :)

Postat av: Yasmine

Jag sitter och väntar på att pojkvännen min ska komma hem :)

Haft en bra dag?

Postat av: ella ♥

- okej :)

Postat av: therese

sv: okaj :D

Postat av: jessicva

GLAD HALLOWEEN

ska du klä ut dig något iår? :)

Postat av: carolinakarlsson

okej, fan vad kul!



ikväll blir det bio :D

Postat av: Jossan

Sjukt fina bilder!!



Men skulle jag kunna fråga en sak..? :)

Skulle du kunna rösta på mig i en tävling?? Här är länken:

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=495&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



Du behöver inte rösta om du inte vill... Tack ändå :P

Postat av: MYMiC

fyyy vad snyggt halsband du har!

Postat av: mk

okej,jodå de gjorde jag :)du?

Postat av: Anna

Det bästa med lördagar är faktiskt att man slipper väckarklockan och kan sova i lugn och ro :)

Postat av: Tilde Larsson

hej vilken fin bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0