♥ God kväll



Ska snart hoppa i säng och somna till O.C och drömma mig bort i den världen.. Hur fel kan det inte vara att bo där, fint väder hela tiden och intriger som ej uttråkar en.. I dag efter middag var jag och min lillebror iväg själva till centrum och pantade lite flaskor.. Riktigt mysigt att få vara ensam med honom. Han var jätte glad att få vara ute för han fick se månen och alla stjärnorna, och det gör ju en 2 åring super lycklig, så jag tror han sover gott i kväll..

Har valt ut veckans blogg vinnare, så ska publicera den också innan jag lägger mig.. Alla bloggar som var med var väldigt bra och mycket svårt att välja en av alla dessa. men jag valde en till slut och har bestämt att nästa gång ska det vara 2 vinnare, tävlingen kommer ut på onsdag eller torsdag och avgörs som vanligt på söndagen.. Om du inte vann denna gång, ta chansen här i veckan!

Kommentarer
Postat av: jennifer

oc är så bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0