♥ Gissa rätt..



Kommentarer
Postat av: stella

8 x)

sv: haha, bra x3

Postat av: mk

=D

Postat av: Ida - A princess diary ♥

Jag ska lotta ut en Goodiebag snart och tänkte bara kolla om du skulle vara intresserad av att delta? Den kommer bland annat innehålla produkter ifrån Wella, The Body shop, RFSU och Guldfynd.



Svara på frågan i det här inlägget: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/october/tavling-om-en-goodiebag.html



xoxo, Ida

Postat av: T

hm.. 4 :D

Postat av: Linnea

stella sv; tack för gissningen =)

Postat av: Linnea

T sv; tack för gissningen =)

Postat av: EMMI

7!

Postat av: Linnea

Emmi sv; tack för gissningen =)

Postat av: Mikaela

Det var det :D

Jag gissar på 2 :)

Postat av: Linnea

mikaela sv; tack för gissningen =)

Postat av: Emma

Ummmm....7?

Postat av: T

sV: ingen orsak, haha :D

Postat av: Balida

sv: tack! desamma :)

Postat av: Linnea

emmma sv; tack för gissningen =)

Postat av: Linnea

T sv; hehe goodie =)

Postat av: Linnea

balida sv; =)

Postat av: Nathalie Nyren

okejj, avsnittet va bra! :))

Postat av: Balida

Tack för frågan, gulligt av dig :) Skriver till dig när jag svarat!

Postat av: Linnea

nathalie sv; vad bra =)

Postat av: T

sv: okej! är det mysigt där? :D

Postat av: Linnea

T sv; hehe aarå det duger, är ganska litet så alla känner alla liksom både bra och dåligt hehe =)

Postat av: T

sv: haha, men det är mysigt när alla känner alla :d

Postat av: A n n a ♥

Sv: Tack! :)

Postat av: Balida

Tack för frågan, gulligt av dig :) Skriver till dig när jag svarat!

Postat av: mk

ah ;) nejdå de ska du nt bli! :D

Postat av: Saaaaaaaaaaaandrizz<33

Sv: Jag svarar på kommentarer ;)

Jag tror att du tänker påå nr 6!

Postat av: Emelie

jag tror du tänker på siffran nummer sju :)

tack för kommentaren förresten!

Postat av: E L L A

SV; Musik, och svarar på kommentarer!

Själv? :D

Postat av: Linnea

T sv; jo det är sant i u försig.. =)

Postat av: Emelie

7 :P

Postat av: Jennie

Siffran 6!

Postat av: Tone L

4 :D

Postat av: Linnea

Sandrizz sv; tack så mycket för gissningen =)

Postat av: Linnea

emelie sv; tack för gissningen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0