♥ Bowling


Gammal bild när jag bowlar

I dag var jag och bowla med Frida, Steven och hans kompis Jimmy. Mycke trevligt! men sedan när vi hade spelat klart kom Vidar och Christian dit, så då var vi kvar där och kika när de spelade också.. Shit, de var riktigt duktiga! Fick slå en gång åt Vidar och då fick jag strike! men sedan fick jag slå yttligare några gånger när han var på toa, men då gick det mindre bra... men bowling är faktiskt riktigt roligt måste jag säga!

Snart ska jag sova men ville bara uppdatera bloggen lite innan så ni vet vad jag haft för mig i kväll.. Börjar bli hunrig nu också, så ska kanske göra nått att äta så jag kan sova sen.

I morgon på eftermiddag drar jag 2 st. vinnare av veckans blogg tävling bara så ni vet.. Så om ni inte anmält er är det inte försent ännu.. (Klicka er in på senaste veckans blogg och anmäl er)

Hade så underbart så skriver jag mer imorgon. Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: lovisa

gud vad söt du är!:D

Postat av: FRIDA MARBE

sv: jadå, själv? :)

Postat av: cornelia&ewelina

hur många år är du? :)

gå gärna in och rösta i fototävlingen på bloggen!

ha en bra dag :)

Postat av: elin

SV: Målar naglarna, vad gör du själv? :)

Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

okey, jag svarar på kommentarer :)

har du haft en bra dag?

Postat av: isabella

kolla bloggen läs novellen ''din värld är inte som min värld'' kommentera :D

Postat av: Lie

Haha grattis till striken! Det är kul att bowla !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0