♥ Årets första snö!

Hejsan!

När jag vaknade drog jag mig en stund i sängen så då passade jag på att kolla min facebook.. Så jag loggar in och möts av de här.. Litet utdrag endast för det var hur många som helst som hade skrivit om just det här!

Hade tidigare inte tittat ut så jag blev lite fundersam och tänkte "Nej, är det sant?" och det var sant, det ligger ett vitt täcke ute nu men inte så mycket på vägarna tack och lov.. Känns ändå ganska mysigt måste jag säga att snön har kommit. men den kommer att smälta bort tror jag eller så kommer det att komma ännu mer(?)

Första snön är iaf. här! och vi får se hur länge den stannar!

Dagens planer är att jag ska spendera kvällen med min vän Frida och förhoppningsvis basta om ingenting annat händer.. Ska träffa henne på en kaffe efter hon tränat lite senare i eftermiddag. Myspys med snö!

Ne, nu ska jag göra lite kaffe och sedan svara på alla kommentarer jag fått från igår kväll tills nu..


PÅMINNELSE TILL VECKANS BLOGG LÄNK 
Kommentera på nu drar en vinnare inte förns på Söndag!


Kommentarer
Postat av: elleen

Okej, då får man hålla tummarna på att man kanske kan vinna! :D

Postat av: Johanna

okej va kul:D tack gumman ha det så bra du med:) Kramis

Postat av: elleen

Joo jag har sagt att jag är med i veckans blogg här hos dig! :)

Postat av: Amanda

Min kompis kommer snart så vi ska mysa lite och kolla på film! :)

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack så mycket du :)!

Postat av: Jennie

Tack! jag gillar luggen jätte mycket!

Blev inte så glad när jag såg snön... men men får ju köpa massa nya skor och så.. så då är det kanske oki..

Va bra svar du ger.. kommer del 3 oxå?

Ha en toppen fredag!

Om du har tid så kanske du kan hjälpa mej med att välja halooween kostym.. se under rubriken halooewwn..

=D

Postat av: FRIDA MARBE

sv: förlår för lite sent svar..

hihi ja! :)

Postat av: liindblaads

hahaha men paradise hotel e ju braa :D

Postat av: jessicajessica

Ha en bra fredags mys:)

Har det redan komhit snö oss er oxså?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0