♥ 101020

Hejsan!

Då var Onsdag här och hittills i dag har jag kollat in lediga jobb som finns, och skulle verkligen vilja jobba i en butik t.ex. sko eller vanlig klädbutik För skulle inte det passa mig alldeles utmärkt?? men jag tror att det lättaste att söka jobb i butik är att gå till butiken och söka direkt än att skicka ett CV.. Så jag ska ta och skriva ut lite CVn och gå och lämna de, men måste först fixa om CVt lite granna.

Har varit riktigt dålig på att läsa min blogg-mejl BER OM URSÄKT! (om det såklart är någon som har skickat något) kanske bara är skräppost.


Kommentarer
Postat av: stella

sv: förstår det ^^

Postat av: mk

jaha :)

gossip girl är ju alltid så spännande haha!

Postat av: Williammarklund

hehe joo tack så mycket :D

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Tack du, det gjorde jag! hoppas du gjorde detsamma :)

Postat av: Linnea

stella sV; hehe aa =)

Postat av: Linnea

mk sv; haha aa!!

Postat av: stella

sv: haha, de är sjukt tråkiga att läsa om :3 men... jag ville som sagt länka till min kompis xD

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Låter bra de :D hoppas du gör detsamma inatt!

Postat av: Williammarklund

hiih :D

Postat av: mk

ja! :D

Postat av: Sandra

sv: jag sitter också och svarar på massa kommentarer =P. ett evighetsjobb ^^

Postat av: Saaaaaaaaandrizz<33

Sv: Inte bra :( Hur mår du idag?

Postat av: E M M A

sv: okej, jag lyssnar på musik :P

allt bra idag? :)

Postat av: jessicajessica

hur har onsdag varit?

Postat av: Linnea

stella sv; hehe aa jag förstår =(

Postat av: Julia

tack så mycket snygging! :)

Postat av: Linnea

emma sv; yes allt e bra här js?

Postat av: Guevacci - Färgstark kille!

Cha, va med i "dagens blogg" i min blogg vetja! Ta del av mina 2000 läsare om dagen :)

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Vad bra då :)

Postat av: hanna

frågestund i bloggen :)

BOMBA MED FRÅGER :D

Postat av: E L L A

SV; Okej, jag mår fint! Själv? :)



Sorry för sent svar..

Postat av: Yasmine

Jo, det är bara bra med mig :)

Hur är det själv då?

Postat av: Linnea

william sv; hehe aa =)

Postat av: Linnea

mk sv; =)

Postat av: Linnea

jessica sv; jodå min onsdag har varit helt ok sj?

Postat av: Linnea

julia sV; var så lite så =)

Postat av: Moa

Vilken jacka tycker du jag ska köpa? Svart eller ljusgrön? :)

Postat av: Elina-En dröm & en verklighet

Följ mig och bloggen genom drömmen som en 5-åring upptäckte, läs om skönhet & mode & lite annat!:D

Kram



-BIAUTY

Postat av: mk

ja ellerhur :D

Postat av: ida

shit va fin blogg du har, coolt de i början när man kom in hhihi :D

Postat av: Linnea

Guevacci sv; aa kanske ska pröva =)

Postat av: Linnea

sv; hehe aa precis =)

Postat av: Linnea

hanna sv; aah okej det ska jag göra =)

Postat av: Linnea

ella sv; det är lugnt =) vad bra, jo det är bra här också =)

Postat av: Linnea

yasmine sv; vad bra =)

Postat av: Guevacci - Färgstark kille!

do it tycker jag(a)

Postat av: Linnea

moa sv; ska kika in =)

Postat av: Linnea

mk sV; hehe a a=)

Postat av: Linnea

ida sV; åh tack så mycket =)

Postat av: Linnea

Guevacci sv; hehe aa =)

Postat av: Saaaaaaaaaandrizz<33

Sv: Vet inte, sj?

Postat av: Frida

Ja visst :) lite annorlunda, sånt är roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0