♥ 101019 - Tisdag

I dag är det Tisdag och just nu sitter jag med eftermiddagskaffet och funderar på om min vän ska komma i dag eller inte.. Hon är hos vetrinären just nu med sin hund, så vi får se om hon kommer eller inte.. För i morgon ska hon flyga upp till Skellefteå och vara där i 3 veckor, så därför hon skulle titta förbi mig i dag.. men vi får se om hon har tid med det eller inte.

Snart kommer min lillebror hem från dagis och då tänkte jag busa lite med honom, för i går blev det inte så mycket av den varan tyvärr.. Ska kanske ta och lägga upp något kort på honom för jag tror inte att jag har gjort det på jättelänge nu och jag skriver en hel del om honom så då kanske det skulle vara bra om mina söta läsare visste hur han såg ut också. (Få ett ansikte på min käre underbaraste lillebror Charlie)


Rätta svaret på den "tråkiga tävlingen" kommer upp alldeles strax.. Måste bara kolla igenom vilka som svarade rätt..


Elise & Jag


Kommentarer
Postat av: mk

aah! :)

Postat av: GUEVACCI

ha en bra dag! :)

Postat av: Emelie

ingenfara :)

Postat av: therese

fin bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0