Tisdag

God morgon!

Min pojkvän kom i går kväll och sov hos mig, självklart var han trött efter en hel dag med jobb men var ändå mysigt att träffa honom.. Han gick för en liten stund sen så nu är jag helt ensam hemma, får se om min styvpappa kommer hem något innan han ska iväg för dagen annars får jag sätta på lite kaffe själv.

Snart är det första advent och julen är på väg med stormsteg.. ska på julbord med familjen nästa helg, ska bli grymt mysigt! Inte varit på julbord nu sen jag var 14 år om jag inte minns fel, så det var riktigt längesen!

 


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Så mysigt med julbord, tecken på att julen är på väg. Fin bild

Ha en bra dag

Postat av: Jessica

Mmm! ÄLSKAR julmat! :)

Postat av: Lovisa

Så fin du är! :D

Postat av: Sara

sv: Inte så mycket alls, tänkte ta en dusch, idag blir det bara att vara hemma, har massor med plugg att göra, har prov på torsdag. :( Själv då?



Lust att följa varandra via bloglovin? :)

Postat av: Laila Gustafsson

Ja idag är de skapligt så imorron blir de städa å börja plocka fram lite adventspynt så de blir mysigt å juligt inne för de tycker jag om när de är alskar den här tiden nämligen :)



Kram Laila

Postat av: Anna med A

söt bild :)

Postat av: tovesegnablogg.blogg.se

Yes ;) söt :)

Postat av: Kashaya

Vad mysigt med julbord.=)



Sv. Jorå bara bra med mig, själv då?

Postat av: Fotograf Jessica

tack =) allt bra?

Postat av: fr

sv: gott o höra!

jo dpå allt bra med mig :)

Postat av: ella ♥

- okej! jo det är bra :D

Postat av: therese

sv: ja, harry potter var jättebra!! :D

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Söt där :)



Det låter bra det, samma här faktiskt!

Postat av: Marcus Å

Hallå! Är allt bra med dig idag? :D

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) inte så mycket, ligger i soffan. Ska du göra något kul i helgen då? :)

Postat av: Carro

Vad mysigt! :)



sv: jaa, jag älskar one tree hill :D

Postat av: tille - fotoblogg.

vad söt du är! :)

Postat av: Jennie ♥

sv: min helg har varit kanon :) har varit i ullared (bor inte alls långt ifrån) och shoppat :)

allt bra idag?

kram

Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig också. Hade inte hört nått från dig på ett tag, blev lite orolig :P



Hur går det med killen då? :)

Postat av: JESSICKA♥

allt bra me ddig? :)

Postat av: jennifer - fotografi

Jag är tillbaka med ny design!

Inte nog med det, massa insiration och roliga saker.

Kika in vettja :D Allt bra med dig btw?

Postat av: Marcus Å

Låter härligt med julbord, ska killen med då eller? :)

Postat av: elinn

härligt, jodå min med! :D

har du också massa snö som inte regnar bort nu?



jag har en tävling just nu där man kan vinna en bloggsvars inbjudan, var gärna med :)

direktlänk; http://elinnjl.com/2010/november/bloggsvar-tavling.html#comment

Postat av: Jessica

Hoppas du får en underbar 1.a Advent!! :)

Postat av: Laila Gustafsson

Tjenare bruden hur är läget de har varit så tyst från dig eller har du haft fullt upp med killen???



Ska du ut å kolla in skyltsöndagen eller blir de hemma å mysa istället???



Kram Laila

Postat av: Hanna

mysigt med besök!

Postat av: IISABEL

samma :P

Postat av: emma - byyemma.blogg.se

fin blogg hur är läget? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0