♥ Tisdag 9 November 2010

Hejsan!

I går var jag på anställningsintervju mitt i Stockholms city, var jätte lätt att hitta faktiskt så det var skönt.. Annars tidigare när jag var på intervjuer har jag virrat bort mig och gått helt fel.

Jag fick 30 minuter på mig och det kändes rätt helt ärligt, och han jag pratade med förklara vad tjänsten handlar om fast han sa också att det är svårt att förklara vad det innebär eftersom det är mycket olika saker man ska göra.. men jag sa till han att det är så jag vill jobba eftersom sitta i telefon 8 timmar per dag (Endast och inte göra nånting annat) har jag gjort och det trivs jag inte med..

Ska inte skriva så mycket mer om det.. får helt enkelt vänta nu och se vad som händer.. Är en intervju kvar och jag hoppas jag kommer så långt iaf. men det är inte jag som bestämmer det tyvärr, så jag hoppas han ringer upp mig här i slutet av veckan och vill att jag kommer tillbaks.

 

RSS 2.0