♥ Gissa! Klä ut mig till?

I morgon ska jag på kryssning och vi som ska åka har bestämt att vi ska klä ut oss.. Så min fråga till mina underbara läsare är Vad tror ni att jag ska klä ut mig till?

Ledtråd: Ett serviceyrke!

De som gissar rätt får länkning såklart.. Så gissa på nu!



 

Fick ett tips av Jennie att jag skulle lägga upp någon bild på det jag skulle ha,

men har tyvärr ingen möjlighet att ta något kort så jag lägger upp olika tänkbara alternativ så kan ni gissa utifrån de..

 

1. Flygvärdinna

2. Sjuksköterska

3. Servitris

4. Polis

5. Brandman

 


Kommentarer
Postat av: din syster Kaisa<3

hejhej!!<3 Jag titta in din blogg och du är så himla sööt.. fast det vet jag ju redan.. hehe ;P mamma och jag satt och tänkta vad du skulla klä ut dig till..och mamma gissar på en servitris, med rull skridskor från 50-talet.. hehe och jag vet inte så jag får vel hålla med mamma hehe ;P kramm din sööta systar Kaisa<3!!

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

kul att klä ut sig :)



sv: okej. Jag ska precis unna mig lite extra, igen. Har skickat karln till ICA för att köpa riesen. SÅÅÅÅ CHOKLADSUGEN!



Vad händer i helgen då?

Postat av: Mikaela

Roligt! Lycka till :)

Härligt! Jodå bara bra :D

Postat av: Jessica

Hmm! Svårt det där. Finns ju en hel del service-yrken!

Polis, brandman/kvinna/ sjuksyster, ambulansare, servitris, försäljare osv osv osv.

haha

Men efetrsom jag själv jobbar inom vården, så gissar jag på sexig sjuksköterska! Of course! ;)

Postat av: jennie

Hade varit lättare om du visat en del av kostymen som ledtråd.. Men Flygvärdinna eller sjuksyrra kanske..

=S

Postat av: Laila Gustafsson

Jag gissar på servitris låter lite som nåt du skulle göra å ha jävligt skoj med de samtidigt ;)



Kram Laila

Postat av: jennie

Står fast vid flygvärdinna...

=D

Postat av: Laila Gustafsson

Flygvärdinna gissar jag på de stämmer mer in på klädseln på bilderna ovan.



Kram Laila

Postat av: Anonym

servitris

Postat av: Anonym

3

Postat av: Anonym

5

Postat av: Anonym

nr 5 tror jag =)

Postat av: Anonym

4

Postat av: Linnea

Kaisa sv; tack för ert svar =)

Postat av: Linnea

Lorissa sv; ja men absolut =)

Postat av: Linnea

jennie sV; tack för gissningen =)

Postat av: Linnea

tack för svaret =)

Postat av: Linnea

tack för svaret =)

Postat av: Linnea

tack för svaret =)

Postat av: Linnea

tack för svaret =)

Postat av: Linnea

tack för svaret =)

Postat av: Linnea

tack för svaret =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0