Följa sitt hjärta

 

Jag vet att jag kanske är dum som ger oss en chans till, men det är de enda mitt hjärta vill just nu det är att få vara tillsammans med killen som betyder mest av allt för mig.. Inget är lätt här i världen och jag är hans första riktiga kärlek och han min, vi har något fint tillsammans även att det har varit tungt vissa gånger.. men oavsett hur tungt det varit har våran kärlek för varandra alltid varit större och tanken på ett liv utan honom finns inte..

Ni tänker säkert "Efter 2 år tillsammans är det svårt att glömma och tar tid att gå vidare" o bla bla.. Jag vet att det är så också, men känslan jag känner just nu är så obeskrivlig..

I helgen när jag träffade honom kom en känsla över mig att jag verkligen har saknat honom hur mycket som helst, oavsett vad som hänt vet jag att han har kämpat för att få mig tillbaks och både han och jag har hunnit tänka på vad som är viktigt och inte i vår relation.. och det är inte så komplicerat som vi verkade tycka för vi gjorde allt mycket svårare än vad det igentligen är.

Känns som allt som hänt nu har varit bra, jag kan acceptera allt, för det har fått oss att närma oss varandra och fått en mer djup relation i våran kärlek till varandra.. Vi är oskiljaktiga - Eller vad säger man??

Inget ont som inte har något gott med sig, right? Nu får tiden visa resten och jag tror på att allt har sin mening.. Så om vi är ämnade för varandra är det meningen att det ska funka..

Kommentarer
Postat av: Laila Gustafsson

Jag önskar dig all lycka å välgång vännen hoppas han uppskatar dig bättre nu för du förtjänar de verkligen.

Men förstår vad du menar jag har oxå gett killar en andra chans men tyvärr gick de dåligt för mig så jag ska hålla tummarna att de går bra för dig i stället ;)

Idag är de skapligt faktiskt har hunnit en hel del nu på för middagen så jag tar de bara lugnt nu å ska skriva min obligatoriska morronblogg ;)



Kramar Laila

Postat av: Laila Gustafsson

Jag önskar dig all lycka å välgång vännen hoppas han uppskatar dig bättre nu för du förtjänar de verkligen.

Men förstår vad du menar jag har oxå gett killar en andra chans men tyvärr gick de dåligt för mig så jag ska hålla tummarna att de går bra för dig i stället ;)

Idag är de skapligt faktiskt har hunnit en hel del nu på för middagen så jag tar de bara lugnt nu å ska skriva min obligatoriska morronblogg ;)



Kramar Laila

Postat av: PAUSE

all good :D sj?

Postat av: Laila Gustafsson

Ja då låter de som om även han är med på att få de att funka bra så jag tror ni kommer lyckas ändå trots motgångarna för dom kan stärka ett förhållande oxå å att de blivit mer moget är oxå bra för då inser han vad han hade å vad han tappade för ett tag :)

Så jag hoppas han sköter sig annars får han stryk av mig ;))) Kram Laila

Postat av: Laila Gustafsson

Ja jag tror de ofta är så att man glömmer vd man har framför näsan tills man tappar de då kommer allt tillbaka å man ångrar sånt man gjort.

Du måste få fråga en sak hur fick du din tjejblogg logga att bli klickbar på sidan?????



Kram Laila

Postat av: Kashaya

Önskar dig lycka till och hoppas att det fungerar nu.=)



Sv. Händer nog inte så mycket här, måste skriva på mitt exjobb som vanligt...

Postat av: Kashaya

Sv. Tack, det kan behövas.=) Ha en fin dag nu.

Postat av: Laila Gustafsson

Japp förstår å gjorde så men den vart inte klickbar ändå undrar om jag ska prova en annan av loggorna deras å se om den funkar tack för hjälpen vännen.



Kram Laila

Postat av: IISABEL

ja :)

Postat av: Sandra

sv; nja det var inte så kul, men fick långhelg iaf ;)

jodå det funkar fint =)



vad gör du då? =)

Postat av: Jennie ♥

sv: allt är fint med mej. vad är de som har hänt?

kram

Postat av: stephanie isabell

vet exakt hur det.. kärlek är knepoigt ibalnd =)

Postat av: lovisa

Kärlek ska man alltid kämpa för!

Postat av: friida

Fiin blogg!

Haft en bra helg? :)

Postat av: Sandra

sv: jag väntar på att mamma ska komma hem med en kebabtallrik till mig ^^

Postat av: stephanie isabell

ja, men gå på magkänslan.. det brukar bli bäst då :D

Postat av: mk

jorå de har jag haft :) dudå?

Postat av: j o a a n s s o n 's ♥

svar: samma här, förutom hostan >.<

va göru? :D

Postat av: j o a a n s s o n 's ♥

svar: ja, jätte bra! :D

Postat av: kaffehörnan

Jo de är sant, känns de rätt, så kör bara på

Lycka till

Postat av: sandra. wicked.

Hey.

Jag hoppas du lyckas. Det är himla svårt dock. Har sett många förhållande misslyckas med det ni gör. Men alla är olika och alla vill något olika mycket.

Jag hoppas du vinner denna kampen och att ditt hjärta blir helt igen.

Postat av: Jennie ♥

sv: jaa, precis... eftersom du skrivit om de, kan du ju inte klandra mej från att fråga :P



jag behöver inte acceptera kommentaren om du inte vill.

rkam

Postat av: absoluteelin

skönt!! :D

nja har mensvärk då de är sådär..

Postat av: Ida & Hanna - Två prinsessors dagbok ♥

Hoppas att allt är bra med dig!



Gå gärna in på våran framgångsrika blogg och gissa på vilken världsberömd-kändis som Hanna haft sex med! De 5 första som svarar rätt får en länk :D



LÄNK: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/ja-jag-har-legat-med-en-kandis-1.html

Postat av: Becca

sv: jo de är väl bra förutom att jag är lite halv sjuk =/ Va hittar du på idag då? :)

Postat av: Jennifer

grymt fin blogg:)

allt bra?



lycka till med din kille oxå:)

Postat av: Netty♥

sv' haha jo de stämmer. (:

Postat av: emma

söt du är :)

haft en bra dag?

Postat av: san

Skriv din kommentar här & tänk på att reklam & spam raderas direkt! Såklart är det bara att kommentera så mycket du vill i "Veckans blogg"

Postat av: sandra. wicked.

Sant :) Därför jag hoppas att du kommer lyckas och bevisa motsatsen

Postat av: CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

Allt bra? :)

Postat av: Tessan

Händer i kväll då ??

Postat av: therese

sv: hihi, tack snygging :D

Postat av: ella ♥

- okej :)

Postat av: Hanna

vilken tur att ni hittat tillbaka till varann

Postat av: Sara - Only me

sv, kanske ut me några vänner :)<3

Postat av: JESSICKA♥

Hoppas det går bra & lycka till!

sv; Jodå, idol kollar jag på! :)

Postat av: Hedvig

SV: Jaha okej! I helgen har jag varit i Stockholm! :D



Haft en bra dag annars?

Postat av: JULIA

vilken fin bild :)

Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

härligt, jodå min med! :D

vad har du för dig då?

Postat av: FRIDA MARBE [FOTO]

sv; jo, men det är mycket bättre nu! :D

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Allt bra idag? :)

Postat av: tove♥

Hihi ja :>

allt bra idag?;)

Postat av: linnea

svar: hur fick du att det blev så? :oo

Postat av: angelina

SVAR: jo det är bra:)

Postat av: jessika - party prinsessan

sv;ohyes :)

Postat av: GUESS WHO?

- i wish u all luck gurl!

Postat av: Kassandra



Jag har "Frågestund" på min blogg och undrar jätte gärna om du har några frågor att ställa mig. De kan handla om precis vad DU vill. De bestämmer du själv. Glöm inte att du kan tipsa din vänner så att de kommer mer frågor. Den som frågar den galnaste frågan vinner länkning i HELA nästa vecka:), Lycka till med frågan. Hoppas de blir du :)

http://kaassssyy.blogg.se/2010/november/fragestund.html

Postat av: danten89

Hoppas verkligen ni hittar tillbaka till varann!

Ni verkar vara ett jättefint par i botten.

Av vad jag läst det du har skrivit och så =)



Stå på dig! :)



Kram

Postat av: linnea

svar: så att när man trycker på tex kommentarer så blir det såndär härlig grej :D

Postat av: Anna med A

jadå :) själv?

Postat av: MYMiC

Jag hoppas att det blir bra, kram på dig <3

Postat av: Laila Gustafsson

JIPPIE nu känner jag mig stolt ju jag fixade till de med loggan själv de berodde på att halva adressen inte kom med när jag skulle lägga in den första delen följer inte med när jag laddar ner bilden så gick in å kopierade den delen från deras sida å då funkar den ;)))) stolt gammal tant sitter här å ler nu kan jag lova.



Jag la till dig på bloglovin ;)



Kram Laila

Postat av: IISABEL

kollar tv:D sj?

Postat av: Erika(jyringen)

sv.nu vet jag ju int vad som hänt mellan dig å killen men tänkt dig nu för två gånger innan du går in i ngt som du kanske int mår bra av =)

Postat av: Lojs'

takc så mycket :D

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad bra skrivit! Hoppas att allt blir som det ska igen :)



Det låter bra det :) min vecka också faktiskt!

Postat av: Sancho

http://sanchomemyself.blogg.se

Förstår dig precis..det jobbigaste som finns är att skilja sig från ngn man inte vill

Postat av: Erika(jyringen)

sv.ja men jag hoppas för din skull att du valt rätt =) och önskar dig så klart lycka till =)

Postat av: jennie

Hoppas det funkar för er denna gång.. ibland måste man vaifrån varandra innan man inser va man hade.. och saknar..

Hoppas han behanlar dej bättre denna gång!!

=D

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Ingen kan tycka och tänka om vad du ska göra. Bara du vet vad som är bäst här och nu. I längden kan man aldrig veta, men här och nu vet du bäst!

Postat av: idaa

det är aldrig dumt att ge kärleken en chans. man kan bli sårad. men chansar man aldrig kan man aldrig vinna o bli lycklig :) kärlek är kärlek. det går inte att förklara :)

Postat av: Jennifer

Hoppas det kommer hålla för er! Själv har jag inte riktigt sån där tur att det blir bra tillslut...

Postat av: Linnea

bbbb

Postat av: Linnea

tessan sv; min kille kommer i kväll o ska äta middag oså här sj? =)

Postat av: Linnea

therese sv; varsegod =)

Postat av: Linnea

ella sv; hehe aa =) hur mår du i dag? =)

Postat av: Linnea

Jessicka sv; tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0