Farsdag & Dop

Hejsan!

Läste de senaste kommentarerna jag fått lite snabbt och där var det en som löd "Vart har du tagit vägen?" och svaret är att jag har varit väldigt förvirrad och i inlägget jag valt att radera (tack vare vissa omständigheter) stod det att jag kanske inte kommer blogga så mycket eftersom jag inte vill skriva så mycket negativt eftersom jag hellre vill sprida glädje.. men som sagt även jag förstår att man inte hela tiden kan vara glad, men jag vill gärna framstå som en stark och glad person vilket jag vet att jag är..

Jag mår iaf. mycket bättre i dag, mer än bra och det har jag en viss person att tacka för (Nämner inga namn!) och i dag har det även varit min lillebror Charlies dop, riktigt fint var det!!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

Okej =) ja vänner piggar upp otroligt mycket! :D

Postat av: Jessica

Hoppas du har haft en mysig söndag!! :)

Postat av: jessica

Japp ;D SÖT UNGE vilken lad kommer den ifrån?

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du idag då? :)

Postat av: elin

sv: tack! :D allt bra?

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, du har så rätt. Jag är inte riktigt där ännu. men snart, kanske :)

Postat av: Laila Gustafsson

Självklart kan vi inte alltid vara glada å le utan alla har vi dåliga perioder å dagar sånt är livet helt enkelt å konstigt vore de annars.

Du är en super fin tjej som 99,9% av tiden är positiv å glad å sprider glädje runt dig ska du veta så även om du är negativ nån gång mellan varven så är de inte mer än mänskligt så de så.



Ha de gott vännen hörs säkert imorron. Kramar Laila

Postat av: jennie

Skönt att det känns lite bättre...

Vilken sötnos din lillebror e..

Postat av: PAUSE

pusssss

Postat av: Marcus Å

Jag förstår det. Jag skulle också vara glad om jag hade en sån trevlig tjej som min syster. Med mig är det bra också. Händer idag då? :)

Postat av: Anonym

Aa, kan lova att den är riktigt skön! Tycker den är snygg också då det är typ maskor i den lite här och var så den ser lite sönder ut fast den inte är det. :)

Postat av: Marcus Å

Ska iväg strax till plugget sen träning på det. Vad ska du handla då? :)

Postat av: CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

Älskar din header <33

Postat av: Marcus Å

Köper du lite till mig också eller? :)

Postat av: Yum

fin blogg!

Postat av: j o a a n s s o n 's ♥

Dop är fint :)

allt bra idag? :D

Postat av: lovisa

sv: haha ja det tar ju mer iaf :D

Postat av: Cissi

Hej! Jag skulle bli sjukt glad om du ville rösta på min outfit :) http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=74487

kram

Postat av: danten89

Hur var dopet sen? =)



Jag ska med iväg och handla idag, sen måste jag hinna söka jobb med.. men kanske tar hand om det imorgon, tiden går så fort hinner ju inte med.. :D

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vissa dagar kanske man inte precis känner sig på topp, men skönt och se att du mår bättre nu!



Ha en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0