Änglavakt

Ska sätta på en film just nu som heter Änglavakt och den verkar bra så jag får hoppas att den är de nu också.. För finns inge tråkigare med en film som inte är bra!

Har ni sätt den filmen, vad tyckte ni isåfall om den?

 

UPPDATERING: Filmen var helt okej lite småseg i mellan åt fast ändå inte.. Filmen har dock ett budskap och sånna filmer tycker jag väldigt mycket om. Jag hoppas och tror att det kan vara sådär i livet att om man inte uppskattar det man har så händer det något, så man till slut uppskattar allt mer i livet till slut.

 

Mitt tips är att se filmen om tycker om den här typen av filmer,
men om man inte gör det, så är det ingen film man ska se om ni förstår.

 

Om ni tittar på filmen skriv gärna vad ni tyckte om den alltid roligt med andras åsikter!

 


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ja det är ju bara du som kan veta vad som gör dig lycklig och du verkar vara det!

hoppas du får behålla det resten av livet! =)



jag har det bra,ska snart i säng =)

Postat av: jennie

Precis.. det är ju kul att höra att kärleken vinner över kriser i ett förhållande.. att kärleken är redo att ge en andra chans!!

Har funderat på att hyra den filmen.. men aldrig blivit av.. du kanske kan skriva vad du tyckte om den.. om den är se värd!!

=D

<3

Postat av: Marcus Å

Jag har inte sett den filmen, men den ska vara bra eller hur var den?



Gick det bra och handla mat igår då? Vad bjuder du på för gott när jag kommer och hälsar på? ;)

Postat av: Jessica

Hoppas du får en bra tisdag! :)

Postat av: jessicaaa

Jaha är det din lille brosa ;D Jag har en granne som är kines ;D

Postat av: Frida

Fin blogg! :)

Allt bra med dig? :)

Kram!

Postat av: danten89

Men så härligt att ni ska försöka och ge det en chans till =)))



Jadu jag tror på ödet.. allt som händer och sker har sin mening och sin tid liksom.

Håller du inte med mig?

Postat av: stephanie isabell

vad kul att du vill vara med =)

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

är lite chockad då en bekant har varit med om en svår olycka. Men jag försöker ta dagen som den kommer ändå, kanske springa bort lite av oron... Håll tummarna för att min bekanta ska klara sig!

Postat av: MYMiC

Åh, jag har inte sett den, men du får gärna berätta sen vad du tyckte om filmen :D Kramo <3

Postat av: danten89

Men precis, det är ju så det är =)



Var Änglavakt bra föresten? :)

Postat av: Laila Gustafsson

Ja de var så att delar av koden inte kom med när jag laddade ner bilden kan vara nåt fel jag gjorde lika gärna ;))

Jaa du idag är jag på ett skit humör för skallen håller på ta död på mig med sitt eviga värkande är inne i fasen jag kallar helvetesveckan en vecka som består av våldsam huvudvärk varenda dag tyvärr ;( men inte nån ide att klaga heller men blir irriterad när man aldrig får må bra.

Sen har mitt internet varit borta hela dagen å försvinner mellan varven så tar de tid få svar av mig idag är de bara därför.



Kramiz Laila

Postat av: Laila Gustafsson

Nää de är inte migrän jag lever med kronisk huvudvärk pga att jag har haft 7 hjärnhinneinflammationer å kan få fler vid varje förkylning så sviterna av dom har lett till kronisk huvudvärk tyvärr ;( men smällar man får ta.

De är lite svårt förklara men alla lever ju med herpesvirus i kroppen å vid förkylningar brukar de bryta ut å skapa blåsor på munnen men mitt går ut i ryggmärgen i stället å skapar hjärnhinneinflammationer.

Men man lär sig leva med värken helt enkelt



Kram Laila

Postat av: MADDES

Jag har sett den. Tyckte den var vacker men lite seg emellanåt. vad tyckte du om filmen?

Postat av: danten89

Nej jag har inte sett filmen..

Men nu blir jag kluven till om jag ska se den någon gång eller ej =)



Finns så mycket film jag vill se, men när jag väl letar en film, så kommer jag inte på en enda? :P

Så typiskt liksom..

Postat av: emelie

svar: hehe göttans.

Min helg var helt okej, hur var din? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0