♥ 100531 - Måndag

God dag!

I dag är det måndag och vecka 22(?) måste säga att jag börjar känna mig vecko/dag blind för man vet knappt vad det är för dag bara att man håller reda på måndag resp. fredag.

Var tidig morgon i dag och jobb kl.9-17 som vanligt, sålde faktiskt lite i dag och det känns alltid roligt. I morgon hoppas jag att jag säljer ännu mer, skulle vara guld värd.

I går var det mors dag och den spenderade jag hemma hos min mormor & morfar tillsammans med min familj (syster, lillebror, mamma och styvpappa) och mina mostrar/kusiner/gubbar. Var hur fint väder som helst så vi satt ute hela dagen, och det märks i dag måste jag säga för jag är en kräfta. Hoppas det lägger sig snart.

Ska försöka svara på alla kommentarer jag fått innan jag ska börja städa mitt rum samt duscha & göra allt inför morgondagen..



Underbar sommarbild från Sandhamn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0