♥ 100511 - Tisdag

I dag är det Tisdag och det innebär att det endast är jobb i morrn till ca. 15 och sedan är jag ledig resten av veckan. Det ska bli så skönt att äntligen få vara ledig mitt i veckan..

Det har varit sol ute i dag tydligen, men eftersom jag sitter inomhus och jobbar känns det som om man inte får användning utav den dvs. att jag är avundsjuk på alla som får vara ute och njuta i solen och bättra på brännan inför sommaren. Känns som om jag kommer vara blekast i kvarteret i år! Som tur är har man 4 veckor på sig att sola och vara ute..

Ugly betty har precis slutat nu, så nu är det dags för desperate housewives och det kan man ju bara inte missa!

Skriver mer senare..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aa, jättebra dag :) sj??

Postat av: Amy

svar_ jadå absolut! självdå

Postat av: Henrik Olsson

Jag ska också få vara ledig efter att man klarat av denna arbetsdagen! Ska bli underbart skönt!



Sv: Ja, min väckarklocka ringer långt innan Fan själv fått på sig byxorna.. :S

Postat av: EMELIE

sv: okej :) inte mycket alls faktiskt, jag vaknade typ nyss :P och sen.. svarar på kommentarer... haha, dudå? =)



ja dom är bra :D

Postat av: Linnéa

Haha, tro det eller ej, men jag har inte haft någon hemlängtan alls ännu <3

Postat av: Vanadesse.

hur e läget då ? e du ledig imorgon eller :)?

Postat av: KRISTIN

Svar; OKEJ! :) Jag vet inte faktiskt :)

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; jag är med Alexander, själv då :)?

Postat av: Jennifer

Var gärna med och tävla om en valfri tischa i samarbete med Twear.se

http://jenniferbergqvist.blogg.se/2010/april/tavla-om-en-valfri-tshirt.html#comment

Tävlingen avslutas 16maj! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0