♥ Sov gott!

I dag har jag suttit med duggan i nätmobbning hela dagen så kanske tur att man höll sig hemma i går, har fått in den nu iaf. men jag tror att jag kommer att få komplettera den men lika bra att ha fått in den iaf.

Måste gå och sova snart eftersom jag ska upp tidigt i morgon och fixa mig för att sedan åka in till Gamla stan för intervjun. Känns lite nervöst måste jag säga, men jag ser mer det här som en rolig grej för att se hur sådana går till.. Eftersom jag aldrig varit på en sånn här tidigare, måste sitta och planera vad jag ska säga och tänka ut vad de kan tänkas fråga.

Mår faktiskt mycket bättre nu måste jag säga, vet inte riktigt vad det är men känner det iaf. är fortfarande besviken osv. men måste tänka på mig själv nu och inte må dåligt över vad någon annan gjort eller sagt.

ÅH! Hur ska jag kunna sova i natt igentligen? Kommer ligga och tänka på hur det kommer att gå i morgon.. Kommer gå bra tror jag, men ändå.. Åh.. Roligt ska det bli iaf. Dubbla känslor har jag alltså, som allt annat..

Sov så gott alla!
Svarar på kommentarer i morgon när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: jenny

hej:) allt bra?(:



Följa vrann via bloglovin?:)kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0