♥ Måndag & Anställningsintervju

I dag är det måndag och jag vaknade runt 7-tiden i morse, faktiskt ganska skönt men gud så trött jag var! När jag skulle åka mot Gamla stan i morse, hittade jag inte mitt sl fodral och har fortfarande inte hittat det. Missade tåget jag skulle med, men mamma skjusa mig till en station där tåget går oftare så jag hann precis i tid, lite före planerad tid så det kändes bra.

Anställningsintervjun var hur trevlig som helst, var min första och jag var jätte nervös innan men så fort jag träffade chefen jag skulle prata med försvann det för jag tyckte han var så lugn och trevlig, så då blev jag också det. Vi satt och prata i ca. 45 minuter om bl.a. företaget, hur många som är anställda osv. var faktiskt intressant att veta mer om företaget som man inte redan visste. Senast torsdag ska jag få svar om jag får jobbet eller inte, jag håller alla tummar som finns på att jag får det! Var så mysig stämning, fina lokaler, centralt och möjligheter till utveckling inom företag, passar perfekt!

Ska plugga nu tänkte jag, svarar senare på kommentarer.


Kommentarer
Postat av: emelie

frågestund på bloggen :)

allt bra ? <3

Postat av: Jennifer

Hej!

Kom in på min blogg och ge mig tips angående den. Skulle vara jätte rart av dig, och du skulle kunna lämna en kommentar om du vet någon/några som gör fina headers :)

Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0