♥ Ledsen & Besviken

I Fredags var jag hemma hos min kompis Ludde, var faktiskt trevligt måste jag säga men alltid när man är där blir det sent.. Var iaf. hemma hyffsat tidigt (Dagen efter). I går var jag hemma med syrran och spelade kort, var faktiskt ganska roligt eftersom jag vann i mellan åt..

Ska inte skriva så ingående mer än att jag är ganska nere och ledsen, de som känner mig vet vad det är och så ska det förbli. Min fråga är bara hur mycket ska man behöva tåla? Ska man behöva känna att man inte är värd något? Eller kanske inte riktigt så men typ.. Blir bara så förvirrad och ledsen för känns som om man visste att något sånt här inte skulle hända igen, men så hände allt det här, vilket innebar att man inte visste. Har dåligt självförtroende i mellan åt och just nu står jag där igen, känns som om jag är ensam i hela världen. Eller inte riktigt har mina vänner och min familj.

Ska på anställningsintervju i morgon i Gamla stan, och jag måste vara på topp då och kan inte ha dåligt självförtroende och må dåligt då.. Måste försöka klara av det här och inte tänka så mycket. Önska mig lycka till i morgon!

Jag hoppas allt löser sig och inte händer igen, för det orkar jag inte med!

Kommentarer
Postat av: bexx

SV: Har du haft en bra helg?:)

Postat av: Alexandresen

Tyvär så vann du inte i veckans blogg i min blogg den här gången men det kommer snart fler möjligheter så det är bara att skriva upp sig när det ansökningen är uppe igen i min blogg :) Lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0