♥ Favoriter från Vila

I dag riktar jag mig in på klädesmärket Vila, är inte så himla dyrt märke så om man är som mig och tröttnar lätt på kläder så är det ett utmärkt val att handla lite billigare så det inte gör så mycket om man tröttnar. Allt jag lagt upp är från Nelly.com <-- Klicka på länken för att se allt som Nelly har från Vila.

Goa Tunic SEK 399, Vila - NELLY.COMDonna Dress SEK 399, Vila - NELLY.COM

Toga Dress SEK 299, Vila - NELLY.COMToga Dress SEK 299, Vila - NELLY.COM

Spin Dress SEK 359, Vila - NELLY.COMErase Long Top SEK 299, Vila - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack. Ja det har jag, hoppas du med haft det:)

Postat av: Alexandresen

SV: Då skriver jag upp dig så får vi se vad som händer kl 20:00 ikväll =)

Postat av: Linnea

Spetsklänningarna <3



sv; ja tack det är bra med mig, med dig då? :)

Postat av: Linneaa

Daniela sv; Aarå det har jag allt haft =)

Postat av: D A N I E L A ♥

- visst var dem:)

härligt å höra.

Postat av: Linneaa

alex sv; Aa gör de =)

Postat av: 'amy

SVAR: tack så hemskt mycket:)

Postat av: Linneaa

Linnea sv; Aarå det är bra här =)

Postat av: Alexandresen

Ni är med och tävlar i min blogg så be nu dina läsare om ditt stöd. Länk till tävlingen är http://alexandresen.blogg.se/2010/march/veckans-blogg-tavling-1.html#comment Lycka till säger jag till er alla

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Vad gott =).

Postat av: Matilda

Skit fina spetsklänningar!

Postat av: tove

super snygg den svarta :D

Postat av: Katrin

Åh riktigt snygga klänningar! Gillar den längst ner till vänster bäst :) Jättesnygg header btw! :)<3

Postat av: Sadaf

Vila har faktiskt väldigt snygga kläder..

Postat av: THERÉSE

jättesnyggt!

Postat av: f

vad kostar den guldiga? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0