♥ Arbetsintervju

Fick precis ett samtal på ett jobb jag sökt i Uppsala, var ett ganska trevligt anslappnat samtal tycker jag och personen jag pratade med verkade hur trevlig som helst. Kändes faktiskt hur bra som helst.

Jag ska dit på måndag kl. 14 så det kommer bli bra. Eftersom jag sökt så många jobb de senaste veckorna är det roligt att det just var detta som ringde upp först för det här jobbet verkar roligt och varierande arbetstider osv. så det är bra eftersom jag vill jobba både dagtid, kväll och helg.. Varierande som sagt..

Har aldrig varit på arbetsintervju tidigare, så det här ska bli riktigt spännande.

Ska läsa på lite om företaget tänkte jag så jag är lite förberedd tills på måndag, angående vad de kan fråga. Han som ringde sade "Så kan vi prata lite" kändes avslappnat och bra.. Så ska försöka att inte vara nervös inför det här, men det är klart lite nervös ska man väll vara?

Hoppas jag får jobbet! Eller jag hoppas jag får det, det här är bara början på resan..


Kommentarer
Postat av: johanna

svar : haha samma här :)

Postat av: Helene

åh, men det låter ju mysigt :D

nja, blir fest. är ju 100 dagars, eller var det i onsdags, men blir fest idag istället :) hihi

Postat av: sanna

hejsan, jag är i desperat behov av tävlande t min veckans blogg tävling som avslutas på söndag, kika in & anmäl dej :D ?

Postat av: Anna-Maria

Hoppas intervjun går bra och att du får jobbet! :)

Trevlig blogg. :)

Postat av: finalinafina ♥

fan vad snygg du är på bilderna i headern. DAMN :D

Postat av: elin

SV: det är bara bra:)

du då:)?

Postat av: tava ;*

vilken fin blogg du har:D

Postat av: mersiha

fin blogg :)

Postat av: Lina

När jag ändå är inne tänkte jag lämna en liten kommentar

Kul blogg du har föresten.

Kolla gärna mina tävlingar & de på fin blogg



Kram

Postat av: Angelique

Lite nervös kan ju vara bra :)

Postat av: paulina

kan du fixa header på min blogg?§


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0