♥ Äntligen lördag!

Hejsan!

Vakna upp hemma hos min pojkvän med solljuset i ögonen, klockan var runt 10-tiden och det kändes hur bra som helst att vara pigg vid den tiden och känna att man inte sover bort hela dagen när det sol ute. Åt en god frukost tillsammans med min pojkvän, sedan gjorde han kaffe åt mig, gud så underbar han är! Sedan gick vi och la oss och myste en stund innan vi tog en promenad när jag skulle hem. var riktigt mysigt att gå, och varmt var det när solen log på.. Känns faktiskt som om våren är på g nu, var ca. 8 plus grader ute och inte minus 27 som det varit tidigare (i vinter). Stor skillnad måste jag säga!

I dag kommer några vänner till familjen hit, Daniel, Lohne och hennes pappa på fika ska bli trevligt.




Kommentarer
Postat av: jasmina

fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0