♥ 100326 - Fredag

Vaknade runt 9-tiden som vanligt i dag och så blev det frukost med mamma. Min lillebror kom så småningom och drog mig i kläderna och ville komma upp till mig, såklart fick han göra det efter en stund.. Han är så mysig!

Var på promenad efter frukosten, riktigt skönt ute i dag måste jag säga! Var i lekparken en stund så min lillebror fick gunga lite som han älskar.

Snart kommer min syster från Uppsala och ska äta middag här osv. kommer bli super trevligt.

Skrev i går att jag kanske skulle hem till min pojkvän för att vi inte setts på hela veckan, och kändes som om det var på tiden.. Men icke så blev det inte, var för trött i går för att gå hem till honom. Så får se när vi ses igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0