♥ 100324 - Onsdag

God morgon!

I dag är det Onsdag och solen skiner känns underbart ska bege mig ut en stund i dag tror jag och njuta i det underbara vädret, känns som om solen kommer mer och mer tillbaks och det gillar vi! Känns som om hoppet om våren finns fortfarande och då tänker jag främst på att det snöat de senaste dagarna lite då och då men det kommer väll mer snö men jag hoppas inte på det.

Dagens planer är att fortsätta plugga med psykologin, sedan ska jag anmäla mig till kursen om EU kommer bli intressant eftersom jag tycker om sånt. Läste lite om EU på gymnasiet men det var inte så ingående och jag fick MVG på det momentet så jag känner att det iaf. är värt att pröva.

Hittade en underbar bild från förra året samma tid, då jag satt ute och solade på vår baksida. Klart att det inte är varmt, så man måste ha jacka osv. på sig och kanske en filt runt sig, men inget går upp emot att njuta av den första solen som sticker fram mellan molnen. Det är något jag verkligen älskar, när solen börjar titta förbi mer och mer..


Kommentarer
Postat av: Ammi

ha en bra dag :)

Postat av: Linnéa

Mysig bild <3



Jag sitter på jobbet hela dagen med mina söta kollegor :))

Postat av: Linnea

Ammi sv; tack detsamma :)

Postat av: D A N I E L A ♥

- det är toppen,själv?:)

Postat av: Ammi

sv: taack :) allt bra?

Postat av: Linnea

Linnea sv; Aa visst är den =)

Postat av: Linnea

Daniela sv; Vad bra :) jodå det är bara bra här =)

Postat av: Linnea

Ammi sv; jodå det är bara bra =) sj?

Postat av: dlc

fin blogg :)

Postat av: linnea :]

sv: är sjuk, men annars är det bra :)

Postat av: Linnea

dlc sv; tack :)

Postat av: Linnea

Linnea sv; ajdå =/ krya på dig iaf =)

Postat av: Linnéa

Hoppas allt är bra annars <3

Postat av: Linnea

Linnea sv; Aa tack så mkt =)

Postat av: Ammi

sv: härligt :) de e kanon!

Postat av: Linnea

Ammi sv; okej vad härligt =)

Postat av: Ammi

sv: hehe kul att du tkr de :D

Postat av: D A N I E L A ♥

- vad skönt att höra:)

Postat av: Linnea

Ammi sv; haha aa ;D

Postat av: Linnea

Daniela sv; Hehe aa visst =)

Postat av: Ammi

sv: hihi :) riktigt härlig bild du har i ditt inlägg där btw

Postat av: Linnea

Ammi sv; Ja visst är den =)

Postat av: LINDAVIOLA!

Härlig bild!

Postat av: Linnea

Lindaviola sV; Ja men eller hur visst är den =) tack så mkt förreste =)

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket =).



Ja, det är skönt nu när våren smyger sig på!

Postat av: Linnea

Lindaviola sv; varsegod =)

Ja men eller hur håller med!

Postat av: D A N I E L A ♥

- himla skönt :D

Postat av: Linnea

Daniel sv; Aa=)

Postat av: dlc

sv: så lite så ;D

Postat av: Linnea

dls; härligt :)

Postat av: Maria

Fin bild =)

Postat av: Sanna

Gud vad härligt det ser ut =)

Postat av: Linnea

Maria sv; Tack så mkt =)

Postat av: Linnea

Sanna sv, Aa kan lova att det var det också =)

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; nej, så skönt det ska bli!

Postat av: Linnea

Lindaviola sv; ja men eller hur!

Postat av: D A N I E L A ♥

- ja, ska du glra något kul idag?:)

Postat av: Linnea

Daniela sv; nja inte direkt roligt i dag inte hehe ska plugga sj? =)

Postat av: D A N I E L A ♥

- okej ska nog inte göra något speciellt, ta det lungt och så:)

Postat av: Diana

SV; visst är den ! bara 150 kr på HM :)

Postat av: Linnea

Daniela sv; Aa okej vad slönt =)

Postat av: Linnea

Diana sv; Aah okej shit billigt jue =)

Postat av: Anonym

sv; Ja :D.

Postat av: Linnéa

Jodå fint här :)

Precis varit o lunchat med bästa vännen <3

Postat av: Lina

Härlig bild :)

Postat av: daaniela

- det gör du rätt i, måste jag också :D

Postat av: emma

hej, allt bra med dig ?

kram

Postat av: S A G A

söt bild! :D

Postat av: Linnea

Linnea sv; åh vad mysigt =)

Postat av: Linnea

Lina sv; aa visst är den =)

Postat av: Linnea

Daniela sv; hehe aa eller hur =)

Postat av: Linnea

Emma sv; jodå det är bra här sj?

Postat av: Linnea

saga sv; aa tack så mkt =)

Postat av: Alexandresen

SV: Hehe :P Men tack för ditt svar ändå =)

Postat av: D A N I E L A ♥

- yes;)

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; är med Alexander, själv då =)?

Postat av: Jennifer

sv: Ja den är superfin :)



Var gärna med och tävla om en fin budskapsring i min blogg :)

Postat av: Linnea

Alexandresen sv; hehe okej varse =)

Postat av: Linnea

Klara sv; okej vad bra =)

Postat av: Alexandresen

SV: =) Vill du vara med i en veckans blogg hos mig? för ansökningarna slutar kl 20:00 ikväll =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0