♥ 100315 - Måndag

God morgon!

Hann inte skriva något innan jag gick hem till min vän Frida i Fredags, men var iaf. hur trevligt som helst att träffa henne och vi åt middag i säkert 2-3 timmar för vi pratade så mycket.. Hela kvällen var faktiskt hur trevlig som helst, även att det blev några glas för mycket men det är väll så det är ibland.

I Lördags var jag hemma hos min pojkvän hela dagen, åt middag där och kikade på melodifestivalen. Tyckte inte den låten som vann var bäst, men den var okej som sagt, får se bara hur det går nu i eurovision i Oslo men tror inte att den låten kommer komma top 5 iaf. men jag hoppas den låten kan överraska skulle vara roligt men man vet aldrig som sagt.

Soligt är det ute i dag och det känns som om våren är på g nu iaf. men jag måste plugga så får se om jag hinner gå ut en stund i eftermiddag om solen är kvar.

I dag ska jag plugga iaf. och senare kanske jag ska hem till min pojkvän för han ska tydligen kika fotboll hela resten av veckan så måste passa på.. Så får se hur det blir i dag.

Hur mår du i dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0