♥ 100303 - Onsdag

Hej hej!

Såg precis att senast jag skrev något var för en vecka sedan, gud vad tiden går snabbt! Ska bli lite bättre på att skriva i framtiden.

I dag är det onsdag dvs. snart helg pluggar som vanligt men söker även jobb och det tar några timmar varje dag.. Har faktiskt blivit förskyld igen samt hostig men inte lika hostig som jag var förut tack och lov.

I helgen fyllde min syster år så jag, min pojkvän, mamma, styvpappa och lillebror (+ mostrar, kusiner osv.) åkte och firade henne hemma hos henne i Uppsala i Lördags, riktigt trevligt faktiskt. Sedan på kvällen var jag och syrran med hennes barndomskompisar, riktigt trevligt det också.

Har ni haft en bra helg?

Måste fortsätta plugga nu.. Skriver mer senare..


Kommentarer
Postat av: Anonym

sant:D vad gör du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0