♥ Sov gott!

 



Nu tänkte jag sova är faktiskt hur trött som helst eftersom jag somna en stund efter middagen i dag och sov någon timma var jag uppe lite senare än vad jag brukar, för annars brukar jag somna runt 22-23 tiden men icke i dag. Kommer vakna när min lillebror vaknar som vanligt i morgon runt kl 7-8, så jag får se hur trött jag är i morgon..

Det är Fredag i morgon och i morgon kanske jag ska hem till min pojkvän trots att fotbolls VM börjar. Jag skiter blankt i fotbollen, men jag ska iaf. dit för fotbollen håller inte på hela kvällen / natten.. Måste ta vara på alla lediga timmar från fotbollen tänkte jag eftersom den håller på i en månad nu med start i morgon, har jag rätt nu (?)

♥Sov så gott! Skriver kanske mer intressant i morgon.. Eftersom jag nog har lite mer tid över medan min underbara pojkvän kollar på tråkig fotboll.

Sov så gott iaf. alla mina gulliga bloggläsare där ute!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack! :)

okej ;)

hoppas du får en asbra fredag!

Postat av: KNORKAN - tävling pågår!

Vilken fin tunika eller klänning du har på kortet. Vart har du köpt den?

Postat av: Linnea

KNORKAN - tävling pågår! svar Tack så mkt =) Den är faktiskt köpt på gina tricot för ca. 2 år sedan hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0