♥ Onsdag

I dag har jag varit med min styvlillasyster Kaisa som är här i Bålsta. Hon bor nere i Småland igentligen, så det är trevligt att väl träffa henne när hon är här uppe. Vi gjorde inte så mycket, tog en promenad, umgicks med bror min, åt jordgubbar och kolla film. Var även en sväng till min mormor och morfar och spana i deras land om de hade jordgubbar som var mogna men tyvärr hade mamsen plockat alla i går.. Så nu får man vänta någon dag innan det finns nya färska jordgubbar.

Regnade faktiskt i dag men det kom bara en störtskur och sedan var det över och solen sken igen.. Ganska skönt med regn måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: jodå det är bara bra =).

själv? =)

Postat av: jenniifer - photography

sv. åh tack så mkt :)

Postat av: M I C A E L A

sv: Ja :D hur är det med dig ida då?

Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; :)



haft ne bra dag idag ? kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0