♥ Midsommar

Min midsommar började tidigt eftersom jag satte klockan på 7.30 för att hinna fixa med allt innan vi skulle bege oss till Härjarö. Jag och syrran fixade maten som vi skulle ha med oss på morgonen samt packa kläder (och allt annat som skulle med) Hade bestämt att ses hemma hos min pojkvän runt 9-tiden men så blev det inte utan vi kom ca. 20 över.. men efter allt vi gjort så var vi båda nöjda.

Åkte förbi bankomaten, macken och affären innan vi satte gasen mot Härjarö och en bilfärd på ungefär 45 minuter.. När vi väl var framme checkade vi in och fick världens bästa tältplats precis vid husvagnarna, stugorna, stranden och toa-dusch huset. Kan det bli bättre?

Vi började genast sätta upp tältet, och det gick som det gick, men det gick till slut iaf. och tältet var på plats..

På dagen satt vi och solade i de underbara vädret, hälsade på alla vi kände. Var super mysig dag helt enkelt. Senare så blev det middag och grillen sattes igång. Efter middagen blev det kubb följt av badning..


Kommentarer
Postat av: Vinnie

Lät som en lyckad midsommar =)

Ser ut så på härliga bilden me :P

Postat av: Linnea

Vinnie svar; Haha ja men eller hur får lägga upp några fler kanske hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0