♥ Måndag

I dag är det måndag och ny vecka, solen skiner i mellanåt mellan molnen hyffsat skönt väder ute måste jag säga.. Fick skjus hem av min pojkväns mamma i dag vid 8-tiden, var pigg så tänkte "Varför va kvar där då?". När jag kom hem blev det kaffe och frukost tillsammans med mamma, styvpappa och lillebror. Har försökt sova en stund nu men det går inte, är pigg helt enkelt och det är super duper skönt för nu kan jag söka jobb hela dagen.

På fredag är det midsommarafton och planerna är än så länge öppna, vet inte vart vi ska vara eller likaså vilka som ska vara med.. Ska bli roligt att se vart man hamnar och med vilka, men brukar alltid bli roligt.

Skriver i ett annat inlägg vad jag gjort i helgen, för annars kommer det här inlägget bli så långt och det är ganska jobbigt att läsa.. Så det dyker upp lite senare.

Mår hyffsat bra i dag och känner mig glad så det är bra. Hur mår ni i dag?


En fin sommardag i Sandhamn


Kommentarer
Postat av: Michelle [michellez.blogg.se]

Hej! Har satt igång fototävlingen jag har pratat om ett bra tag. Temat är sommarkänslor och jag hoppas att du har någon bild som du vill anmäla dig med! :)

Postat av: jenny

härlig bild

Postat av: jennifer

hej! fin blogg ;)

Postat av: MALINHE

SVAR.vad har du gjort idag då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0