♥ Firat min kusin

I dag var jag och fira min kusin Max som bor i Bromma, var hyffsat fint väder när vi började åka och även kom fram.. Men när vi tänt grillen och skulle börja äta så började det ösregna, mindre roligt. Sommaren är här nu, eller hur? Känns som reklamen där de sitter ute och äter, och sedan börjar det regna.

I morgon börjar en ny vecka, och nya möjligheter och jag hoppas jag hittar ett jobb nästa vecka.. Orkar inte vara hemma om dagarna längre.. Inte ens varit det en vecka, men det går en på nerverna och det är så långtråkigt!










Kommentarer
Postat av: Darksess

Tråkigt med regn :( Tur att solen tittar fram lite i alla fall.



Vill du ha mer besökare och chansen att vinna presentkort på H&M? Gå då in på min blogg för att läsa mer om tävlingen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0