♥ Dagens favoriter

Jag vet att jag skrev i förra inlägget att jag skulle lägga upp bilder på fina bikinis, men tyvärr har jag inte hittat så många fina ännu som jag tycker om.. Har ni några idéer om fina bikinis eller skrivit ett inkägg själva om det kanske? Kommentera gärna isf. så länkar jag till er.

I dag har jag en stark känsla för kjolar, så därför blir "dagens favoriter" fina vår/ sommar kjolar.. Älskar verkligen kjolar för då kan man variera sig mer och det blir helt olika slags outfit beroende på vilka skor eller linne man har på sig.. Sjukt bra!

Feather Skirt SEK 599, Rare Fashion - NELLY.COMTityos Zip Skirt SEK 549, Prim i am - NELLY.COM
BILD 1 599 BILD 2 549



BILD 3 199 BILD 4 49,50


Som vanligt är priset länken


Kommentarer
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Tjabba..!

Allt bra?



Ha en toppen sommar!! :D

Postat av: Linnea

TOBBE SVAR Hejsan jodå det är bara bra här hur är det med dig? Tack så mkt, detsamma =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0