♥ 18 månader



Jag har helt glömt bort att skriva att jag och min pojkvän passerat ett och ett halvt år tillsammans nu. Det var ungefär för 2 veckor sen nu..

Dagen var hur mysig som helst.. Började med att vi åt frukost ute på min pojkväns baksida, och sola hela dagen. Sedan velade vi angående att gå ut och äta på restaurang eller äta med hans familj.. Vi bestämde till slut att det fick bli en mysig middag med hans familj. Så vi grillade gott och firade på så vis.

Kanske inget direkt att fira sådär, men bara mysigt att göra något extra..

Hur gör ni som har pojkvänner/ flickvänner på eran månadsdag? Något speciellt? Eller är det som vilken dag som helst?

Kommentarer
Postat av: EMELIE

sv: hehe okej, trevligt =)



gullig bild!

Postat av: oneandonly

haha ja det är ganska rolig, haha ^^

Postat av: Anonym

sv; ja! :)



& grattis då :)

Postat av: Robin

Sv: Nej tyvärr gjorde den inte det :/ Bara tidigt tidigt imorse.

Det har t.om. åskat här..

Postat av: malin

tack! :D

Postat av: anno

Tack :)

Postat av: E M M A

grattis :)



sv: Så bra, jo med mig är det bra :P

vad gör du då? :)

Postat av: Linnea

Emelie sv; tack så mkt =)

Postat av: Linnea

oneandonly sv; aa det förstår jag =)

Postat av: Linnea

Anonym sv; tack =)

Postat av: Linnea

Robin sv; tråkigt =/ ja usch =(

Postat av: Linnea

malin sV; varsegod =)

Postat av: Linnea

Emma sv; tack så mkt =) Okej vad bra =) Snart middag sj? =)

Postat av: Haedil* HUMOR BLOGG*

Härligt!

Jodå,as bra :D

Postat av: Mikaela

okej, tack!

Postat av: Amy

svar- okej, men de ltåer bra de med!

Postat av: E R I K A

sv; hihi tack :)



grattis till er!

Postat av: Sandra

sv: vad härligt =D.



grattis förresten =D. själv så firade jag och killen våran 5årsdag i fredags (11/6) =)

Postat av: Vanadesse.

det e fint med mig med =) grattis till 1,5 år ^^

Postat av: E M M A

sv: okej, jag tittar på tv :P

händer ikväll? :)

Postat av: Linnea

Mikaela sv; varsegod =)

Postat av: Linnea

Amy sv; hehe aa visst gör d e=)

Postat av: Linnea

Erika sv; varsegod =) tack så mkt =)

Postat av: Linnea

Sandra sv; =) oj shit, grattis till er =)

Postat av: Linnea

Vanadesse sv; vad bra =) Tack så mkt =)

Postat av: Linnea

Emma sv; okej =) jadu jag vet inte riktigt faktiskt lär bli lugnt sj? =)

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

Postat av: tove

bara fin fint :)

Postat av: Linnea

Lindaviola sv; varsegod =)

Postat av: Sandy

vad söt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0