♥ 100629 - Tisdag

I dag vaknade jag upp hemma hos min pojkvän, vi båda har varit krassliga nu sedan helgen men vi båda började känna oss bättre i dag.. Så jag tänkte att det var dags bege mig hemåt. Min mamma var snäll och kom och hämta mig + alla mina grejer Allt som jag hade med mig till härjarö på midsommarafton allt från tält, varma kläder till täcke och kudde osv. Var super skönt att få skjus hem för hade aldrig fått med mig allt hem på egen hand för det är en bit att gå..

När jag kom hem blev det gott kaffe tillsammans med min mamma och styvpappa. Försökte sitta ute en stund, men solen gassade på och det var inte direkt en skön värme man kände.. Så det blev att fika inomhus. Sedan vaknade min lillebror och de gick och hämta en kille som heter Robin från dagis eftersom vi skulle vara barnvakt. Barnen plaskade på i poolen medan jag satt med vattenspruta och spruta på mig, gud så skönt det var!

Var endast ute en kort stund i dag och jag smörjde in mig med solskydd men jag blev ändå lite röd.. Så i morgon får jag smörja in mig extra mycket för inge fint att vara röd.. Måste vara rädd i solen eftersom jag redan bränt mig..


Bild: Förra sommaren när jag var superröd.. usch


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0