♥ 100612 - Lördag

Just nu sitter jag med ett glas vin hemma hos min pojkvän, han kollar på Fotbolls VM med hans bror Sebbe, hans pappa och hans kompis. Riktigt mysigt ser de ut att ha iaf! Jag sitter här framför datorn och försöker hitta något roligt att göra, men tyvärr har jag inte gjort det ännu.

Tidigare i dag var vi och begravde min pojkväns farbror, var tungt men jag hoppas familjen och vännerna känner att de har någonstans att gå och sörja nu eftersom det varit trubbel osv. med just detta..

Skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: sagi

sjukt söt bild :)

Postat av: Ellen Schutz

Skulle du kunna ha din balklänning gjord av godis papper? eller nått liknande, tyck till i min blogg, & hissa/dissa tjejen som gick till balen i en marabou klänning :)

Postat av: Linnea

SAGI SVAR Tack så mycket =) Kram

Postat av: Linnea

ELLEN SCHUTZ SVAR Gör det när jag har lite tid över =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0