♥ Lördag

Vaknade för ungefär en timme sen och enligt vädret jag kollat på så skulle det bli sol i dag, men det är det ju inte.. Så får hoppas solen kommer fram i eftermiddag istället.

När det inte är så fint väder ute passar det utmärkt att kolla på en serie, just nu kikar jag på svensson svensson men ska nog snart övergå till one tree hill..

Får se vad som händer i kväll, just nu har jag ingen lust att göra något överhuvudtaget faktiskt om jag är ärlig.. men saker kan ju ändras.. och många som är bortresta från bålsta just nu så kanske ingen mening med att gå ut då (?) Vi får se vad som händer..

I morgon kommer min pojkvän hem iaf. från västervik och min mamma åker dit i morgon.. Så man kan väll säga att min pojkvän värmde upp åt min mamma..

Ska snart lägga upp dagens blogg tävling så håll utkik! som vanligt är det till kl.21 man kan skicka kommentarer.. så passa på att skicka hur många som helst innan de



Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0