Hemma från Sandhamn

I går kom jag hem ifrån Sandhamn, min kompis Elise kom och hämtade mig, min älskling Jesper, Eva och Alle från Vaxholm när vi kom med färjan från Sandhamn.

 

Jag umgicks med Elise hela kvällen och vi åkte hem till Ludde i Kallhäll och sedan hem till henne i Danderyd.. Så sov inte hemma i natt heller, lite konstigt kanske men i kväll ska jag iaf. sova hemma och det känns underbart för jag har verkligen saknat min egna säng och mitt rum! Borta bra men hemma bäst som sagt.

Sandhamn var underbart iaf. när det var fint väder vilket det var alla dagar utom 3st. så man tog vara på de fina dagarna och låg på stranden och badade gjorde jag bara en gång eller två för gud så kallt det var i vattnet! Annars var det mysigt att bara vara med mitt hjärta och sedan var vi även ute på krogen näst intill varje dag utom en då J ville ha en myskväll hemma, så vi blev kvar hemma själva. Mysunge <3

Vad har ni gjort?



RSS 2.0