♥ VT -10 på högskola

Vårterminen för min del på högskolan ser inte riktigt ut som jag tänkt mig, tänkte ju gå ekonomi kurs hela våren i Västerås men så blev det inte. Utan i stället blev det 2 eller 3 (några fler kurser) i olika ämnen som jag tyckte verkade mer intressanta än att endast plugga ett huvudämne hela våren.

Första kursen jag läser är företagsekonomi i Kalmar, tentor sker därnere resten görs hemma via digitala föreläsningar, inlämningsuppgifter och litteratur delen osv. Så det kommer bli spännande!

Andra kursen heter "Mobbningens psykolgi" och är helt på distans men det är dock grupparbeten osv. som sker tillsammans med de andra på kursen via studentportalen. Denna portal är faktiskt hur bra som helst, för när man loggar in på startsidan kommer nya aktiviter upp t.ex. som att sina kurskamrater skrivit i forumet osv. vilket är super bra för då hänger man med.. Verkar super skoj kurs!

Sedan har vi kurserna jag fortfarande står kvar vid på gotland, och första kursen där heter diskret matematik, får se hur svår den är bara men ska försöka så gott jag kan. - Den börjar på måndag!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Hej söt!

vi har haft kontakt via bloggen innan o nu tänkte jag bara säga att jag är tillbaka igen efter min bloggpaus =) Kickstartar med en frågestund så man kan catcha upp haha. ställ gärna en fråga!

Allt bra med dej? hoppas att vi kommer ha kontakt igen framöver!



Kramar Vanadesse

Postat av: Linnea

VANADESSE:Okej vad trevligt jodå det är bara bra här sj? =)

Postat av: Cornelia

jag pluggar webbdesign, juridik och massmedia på distans :)



Läste att du pluggar matte diskret! :O Herregud det är väl jättesvårt? imponerad!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0