♥ 100907 - Torsdag

Dålig uppdatering från min sida de senaste veckorna men det är ju för att jag var på smålandsresa över julen och sen direkt när jag kom hem var det bara att packa om sina väskor och bege sig hem till min pojkvän och bo där i en vecka.. Eller bo och bo, var kanske inte meningen att jag skulle bo där men man måste passa på när man ändå är ledig och han var ensam hemma..

Är iaf. som sagt hemma nu, kom hem i går med min pojkvän och vi åt middag här hemma med min familj, var super mysigt sedan sov han över och har gått hemåt nu.

Känns hur konstigt som helst att han inte är här med mig, men bäst att försöka lära sig det nu eftersom han börjar jobba igen på måndag och vi inte kan vara med varandra 24/7 då, men underbart har det varit iaf. måste jag säga.

Skriver mer om mitt nyår lite senare


Kommentarer
Postat av: azra - LOCKIGT HÅR !

sV: nja inte direkt, men skitsamma xd

allt bra ? =)

kram

Postat av: findel

sv: super!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0