♥ 100114 - Torsdag

Då var torsdag här, igen, vilket betyder att det snart är helg och det känns urskönt även om jag inte direkt märker av vilken dag det är eftersom jag varit ledig nu i några veckor. Alltid skönt med helg som sagt, eftersom de andra som jobbar är lediga, ända skillnaden.

Min lillebror har precis kommit hem från sjukhuset, han har opererats och därför var tvungen att sova kvar några dagar på sjukhuset. Allt gick bra iaf. och det är tur det, även om han kommer gnälla lite ett tag nu framöver men det är något man får ta.

Varit ganska mycket med min pojkvän nu den senaste tiden, men det är främst för att både han och jag varit lediga och vill ta vara på den tiden eftersom han jobbar annars alla lov osv. så därför får man se fram emot sommarn och julen tillsammans med honom.

Högskolorna börjar på måndag i nästan hela Sverige (?) får se vart jag hamnar bara, har ju kommit in på mälardalens högskola men det känns väll sådär även att det var det jag verkligen ville i höstas.

Har inte glömt att skriva om nyår, det får bli i ett senare inlägg då jag har lite bilder att lägga upp också.


me


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0